Яко по суху пешешествовав Израиль, по бездне стопами, гонителя фараона видя потопляема, Богу победную песни поим, вопияше. В




Скачать 45.26 Kb.
Название Яко по суху пешешествовав Израиль, по бездне стопами, гонителя фараона видя потопляема, Богу победную песни поим, вопияше. В
Дата публикации 22.09.2014
Размер 45.26 Kb.
Тип Документы
literature-edu.ru > Биология > Документы
Канон усопшым, творение Феофаново, глас 6.

Песнь 1.

Ирмос: Яко по суху пешешествовав Израиль, по бездне стопами, гонителя фараона видя потопляема, Богу победную песни поим, вопияше.

В Небесных Чертозех всегда доблии мученицы молят Тя, Христе, ихже от земли преставил еси верныя, вечных благ получити сподоби.

Украсивый всяческая, животное смешенное мя человека, посреде смирения же вкупе и величества создал еси: темже раб Твоих душы, Спасе, упокой.

Слава: Рая жителя, и делателя в начале мя учинил еси: преступивша же Твою заповедь изринул еси. Темже рабов Твоих душы, Спасе, упокой.

И ныне: Иже от ребра Создавый Еву первее нашу праматерь, из Пречистаго Твоего чрева в плоть одевается: еюже смерти крепость, Чистая, разрушил есть.

Песнь 3.

Ирмос: Несть свят, якоже Ты, Господи Боже мой, вознесый рог верных Твоих, Блаже, и утвердивый нас на камени исповедания Твоего.

Законно пострадавше Твои мученицы, Жизнодавче, и венцы победы украсившеся от Тебе, прилежно преставльшымся верным вечное ходатайствуют почестие.

Наказав прежде многими чудесы и знаменьми мене заблуждшаго, напоследок Самого Себе истощил еси, яко Сострадателен: и поискав, обрел и спасл еси.

Слава: От текущаго непостоятельныя тли, к Тебе пришедшыя, в селениих вечных вселитися радостно сподоби, Блаже, оправдав верою же и благодатию.

И ныне: Несть непорочны, якоже Ты, Пречистая Богородице: Едина бо от века Истиннаго Бога зачала еси во чреве смерти Разрушившаго силу.

Песнь 4.

Ирмос: Христос моя сила, Бог и Господь, честная Церковь благолепно поет, взывающи, от смысла чиста о Господе празднующи.

Премудрости большее являя познание, и о дарех многосовершенную, Владыко, благостыню, мученическия лики Ангелом сочетал еси.

Пречистую славу Твою получити сподоби к Тебе преставленным, идеже, Христе, веселящихся есть жилище, и глас чистаго радования.

Слава: Поющыя приими Божественною державою Твоею, ихже от земли прият, чада свету тех соделав, греховную мглу очищая, Многомилостиве.

И ныне: Приятелище Пречистое, Церковь Непорочную, Ковчег Всесвят, Девственное место священия, Тебе доброту Иаковлю Владыка избрал есть.

Песнь 5.

Ирмос: Божиим светом Твоим Блаже, утренюющих Ти душы любовию озари, молюся: Тя ведети, Слове Божий, Истиннаго Бога, от мрака греховнаго взывающа.

Яко всеплодие священное, и яко начаток человеческаго естества, мученицы, Прославленному принесшеся Богу, нам спасение присно ходатайствуют.

Небеснаго пребывания и раздаяния дарований сподоби, Господи, прежде усопшыя верныя рабы Твоя, подая прегрешений избавление.

Слава: Иже Един естеством Животворец, иже благости воистинну неизследимая пучина, скончавшияся Царствия Твоего сподоби, Щедре, Едине Безсмертне.

И ныне: Крепость и пение, Иже из Тебе, Владычице, мiру Рождейся, и Спасение бысть погибшым, иже от адовых врат избавляя верою Тебе блажащия.

Песнь 6.

Ирмос: Житейское море воздвизаемое зря напастей бурею, к тихому пристанищу Твоему притек вопию Ти: возведи от тли живот мой, Многомилостиве.

На Кресте пригвождаемь, мученическия лики к Себе собрал еси, подобящыяся страсти Твоей, Блаже, темже Тя молим: к Тебе преставленныя упокой.

Неизреченною славою Твоею, егда приидеши страшно судити мiру всему на облацех, благоволи, Избавителю, светло срести Тебе, яже от земли приял еси верныя рабы Твоя.

Слава: Источник Жизни Сый, Владыко, в мужестве Божественнем, окованныя изводя рабы Твоя яже к Тебе верно отшедшыя, в пищи райстей всели.

И ныне: В землю возвратихомся, преступивше Божию заповедь: Тебе же ради, Дево, на Небеса от земли вознесохомся, тлю смертную оттрясше.

Песнь 7.

Ирмос: Росодательну убо пещь содела ангел преподобным отроком, халдеи же опаляющее веление Божие мучителя увеща вопити: благословен еси Боже отец наших.

Избавльшиися Твоею кровию мученицы перваго преступления, окропившеся же своею кровию, прообразуют яве Твое заколение, благословен еси, Боже отец наших.

Свирепеющую пещь умертвил еси, Слове Живоначальнейший, в вере же Твоей усопшыя приими, Тебе поющыя, Христе, и глаголющыя: благословен еси Бог отец нашых.

Слава: Воодушив мя, человека, вдохновением Божественным, Богоначальнейший Владыко, преставленныя Царствия Твоего сподоби, пети Тебе, Спасе: благословен Бог отец нашых.

И ныне: Превышшы всех тварей, Пренепорочная, была еси, заченши Бога, Сокрушившаго смертная врата, и вереи Стершаго. Темже Тя, Чистая, песнословим, вернии, яко Богоматерь.

Песнь 8.

Ирмос: Из пламене преподобным росу источил еси, и праведнаго жертву водою попалил еси: вся бо твориши Христе, токмо еже хотети. Тя превозносим во вся веки.

Крепко подвиги показующе, победы венцы приясте, мученицы страстотерпцы, Христови зовуще: Тя превозносим, Господа, во веки.

Священно верныя житейская оставльшыя, и к Тебе, Владыце, отлучившыяся приими кротко и упокой, яко Милосерд, Тя превозносящых Господа во веки.

Слава: Ныне на земли кротких всем водворятися прежде усопшым, Спасе, благоволи, верою Твоею оправдав и благодатию, Тя превозносящих Господа во веки.

И ныне: Блажим Тя вси, Преблаженная, яко Слово воистинну Сущее Блаженное Рождшую, плоть бывшее нас ради, Егоже превозносим во вся веки.

Песнь 9.

Ирмос: Бога человеком не возможно видети, на Негоже не смеют чини ангельстии взирати: Тобою же Всечистая, явися человеком слово Воплощенно, Егоже величающе, с небесными вои Тя ублажаем.

Надежда мучеников лики укрепи, и к Твоей любви воспалением впери, будущий сим предвообразивше непоколебимый воистинну покой: егоже преставленныя, Блаже, верныя сподоби.

Светлое Твое, Христе, и Божественное улучити сияние верою преставленным благоволи, иже в лонех Авраамовех покой, яко Един Милостив, тем даруя, и вечнаго сподобляя блаженства.

Слава: Иже Сый Естеством Благ и Милосерд, и Хотитель милостей, и благоутробия Пучина, ихже от места сего озлобления и сени смертныя преставил еси, идеже сияет Твой Свет, Спасе, Тех учини.

И ныне: Сень святую, Чистая, вемы Тя, и Ковчег, и Скрижали, закона и благодати: Тебе бо ради оставление даровася, оправданным кровию Воплощеннаго из Твоего чрева, Всенепорочная.

Добавить документ в свой блог или на сайт

Похожие:

Яко по суху пешешествовав Израиль, по бездне стопами, гонителя фараона видя потопляема, Богу победную песни поим, вопияше. В icon Список литературы на лето 6 класс
Обрядовый фольклор: колядки, масленичные песни, весенние песни, летние песни, осенние песни
Яко по суху пешешествовав Израиль, по бездне стопами, гонителя фараона видя потопляема, Богу победную песни поим, вопияше. В icon Владимир ковтун цилиндры фараона
Рукопись книги зарегистрирована в Северо-Западном филиале Российского авторского общества 02. 1995 г
Яко по суху пешешествовав Израиль, по бездне стопами, гонителя фараона видя потопляема, Богу победную песни поим, вопияше. В icon Литература 18 века. Г. Р. Державин. Стихотворения: «Памятник»
Малые жанры фольклора. Русские народные песни. Исторические песни: «Возвращение Филарета», «Царь требует выдачи Разина», «Солдаты...
Яко по суху пешешествовав Израиль, по бездне стопами, гонителя фараона видя потопляема, Богу победную песни поим, вопияше. В icon 1. Древнегреческий фольклор и мифология
Свадебные песни – гименеи. Из свадеб песни трудами Сапфо – особая форма лирического стихот-ия – эпиталамии. Похоронная – френос (тренос)....
Яко по суху пешешествовав Израиль, по бездне стопами, гонителя фараона видя потопляема, Богу победную песни поим, вопияше. В icon Вадим Егоров: «Для чуда еще место есть»
Почетным гостем фестиваля стал классик бардовской песни в России Вадим Егоров. Он рассказал вашему покорному слуге, почему авторская...
Яко по суху пешешествовав Израиль, по бездне стопами, гонителя фараона видя потопляема, Богу победную песни поим, вопияше. В icon 1 «До – ми – солька» кружок сольного пения
Пение – основное средство музыкального воспитания. Оно наиболее близко и доступно детям. Дети любят петь. Исполняя песни, они глубже...
Яко по суху пешешествовав Израиль, по бездне стопами, гонителя фараона видя потопляема, Богу победную песни поим, вопияше. В icon Государство Израиль как теологическая проблема
...
Яко по суху пешешествовав Израиль, по бездне стопами, гонителя фараона видя потопляема, Богу победную песни поим, вопияше. В icon Борис Миронов Кому в России мешают русские
Яко дым истаял шумливый ещё вчера, крикливый кагал хулителей, ненавистников России, все сделались рьяными поборниками России, ревнителями...
Яко по суху пешешествовав Израиль, по бездне стопами, гонителя фараона видя потопляема, Богу победную песни поим, вопияше. В icon Русская литература и история. Интерес русских писателей к историческому...
В мире русской народной песни (лирические, исторические песни). Отражение жизни народа в народной песне: «В темном лесе», «Уж ты...
Яко по суху пешешествовав Израиль, по бездне стопами, гонителя фараона видя потопляема, Богу победную песни поим, вопияше. В icon Концепция рава Кука о религиозном значении Государства Израиль Введение:...
Два периода еврейской истории: от -14 в до +2 в период Эрец Исраэль; от +3 в до +19 в период Галута
Литература


При копировании материала укажите ссылку © 2015
контакты
literature-edu.ru
Поиск на сайте

Главная страница  Литература  Доклады  Рефераты  Курсовая работа  Лекции